Invitasjon til klubb/handlekveld hjå Sport 1 Ytreeide 9.november

Postet av Markane IL den 2. Nov 2017

Sport 1 Ytreeide  inviterar herved til vår populære handlekveld for medlemmar av idrettslag.

TORSDAG 9. NOVEMBER frå kl 17-21

Denne kvelden vert det gode rabattar til våre idrettslagsmedlemmer.

·         25% rabatt på alt skiutstyr. På konkurranseutstyr kan vi tilby enda betre rabattar, litt avhengig av kva type som blir valt.

·         30% rabatt på skismurning og preppeutstyr frå Swix viss du fyller ut vedlagt bestillingsskjema.

Vi tilbyr 5% ekstra rabatt på klubbvarer frå Hummel og Adidas. Dvs 25% rabatt på utstyr, hallsko, fotballsko og bekledning.

• Stryn Handball
  • Stryn Turn
  • Stryn Fotball
  • Hornindal IL
  • Vikane IL
  • Loen IL
  • Oppstryn IL

Elles har vi mange andre spennande tilbud i butikken!

Swix stiller med Paul Aunaas som kan rettleie om smurning, stavar og utstyr frå Swix.

Fischer stiller med informasjon om sko, binding og ski.

Tendenzer, med merker som feks Völkl, stiller med alpint og toppturutstyr.

For å halde på vår posisjon som skispesialisten forbetrar vi stadig vårt spesialutstyr innan tilpassing av utstyr. Vi tilbyr:

·         Eikemålar for langrennsski der vi kan måle ut nøyaktig smøresone for klassisk langrennsski og teste nøyaktig

kammerhøgde på  skøyteski

·         Varmeskap for tilpassing av Fischer, Salomon og Atomic alpin og topptursko. Dette gjer at vonde sko høyrer fortida til.

·         Oppgradert Wintersteiger steinslipemaskin der ein sjølv kan velje struktur.

Vi håpar de kan dele invitasjonen til alle medlemmane dykkar. Send mail, SMS, legg ut på Facebook og heng gjerne opp plakat.

Vi kjem til å legge ut eit bilde/arrangement på vår facebookside, så de må gjerne dele denne også.

Hjerteleg velkomen

Med skihelsing