15.plass på Larsen-stafett

Postet av Markane IL den 9. Apr 2016

Liatoppen Skiskytterfestival starta med Larsen-stafett. Markane fekk best plassering i G13-16 der Oskar Guddal Breivik, Sigrud Fotland Fænn og Simon Hjelmeset Kirkeeide gjekk inn til ein 15.plass. I mål var laget 4 min 28 sek etter vinnarlaget frå Figgjo. Andreplassen i klassa gjekk til Østre Toten, 1 min 7 sek etter vinnaren medan Lier tok bronse. I same klasse gjekk Markane lag 2 inn til ein 53.plass. På dette laget gjekk John Erlend Bø, Anders Svarstad Hole og Elias Dispen Lødemel.

I klasse J13-16 gjekk Markane sitt lag inn til ein 30.plass. På dette laget gjekk Emilie Flo Stavik, Hedda Garlid Hilde og Maren Hjelmeset Kirkeeide. Klassevinnar vart Geilo IL med Figgjo IL og Lier IL på dei to neste plassane.

I klasse J11-12 gjekk Mari Sofi Meland og Oddrun Hjelmeset Kirkeeide på eit mikslag utanfor konkurranse saman med Ingvild Sporaland frå Figgjo.

I tillegg til stafett var her også individuell øving for nybyrjarar. Komplette resultatlister nedanfor:

_160408_resultatliste_stafett.pdf

_160408_resultatliste_nybyrjarar_fredag (1).pdf