Liatoppen 10.4.2015:

Postet av Markane IL den 11. Apr 2015

Fire lag i aksjon under stafetten på Liatoppen

Maren Hjelmeset Kirkeeide og Emilie Flo Stavik. Foto: MIL

Maren Hjelmeset Kirkeeide og Emilie Flo Stavik gjekk saman med Hedda Garlid Hilde inn til ein 7. plass i stafetten for jenter 11-12år. Foto: MIL

Markane IL hadde fire lag i aksjon under Larsen-stafetten på Bendit Liatoppen Skiskyttarfestival. I klasse jenter 11-12 år gjekk Markane inn til ein sjuandeplass. På laget gjekk Maren Hjelmeset Kirkeeide, Hedda Garlid Hilde og Emilie Flo Stavik. I klasse gutar 11-12 år kom Markane på 25.plass med Jon Erlend Bø, Anders Svarstad Hole og Håvard Tonning.

I klasse G13-16 år deltok Markane med to lag. Markane I kom på 34. plass med Sigurd Fotland Fænn, Simon Hjelmeset Kirkeeide og Magnus Arntsen på laget. Markane II vart nummer 44. På laget gjekk Oskar Guddal Breivik, Magnus Midthjell Gjørven og Anne Marie Roset. Klassa vart vunnen av Figgjo IL medan Stårheim IL kom på andreplass.

For dei yngste var det normaldistanse som var på programmet. Her deltok Oddrun Hjelmeset Kirkeeide og Oda Svarstad Hole frå MIL.

Resultatliste Bendit Liatoppen Larsen-stafett 10.4.2015

Resultatliste Bendit Liatoppen normaldistanse jenter 10 år og yngre 10.4.2015