Jr. VM Kontiolahti 23.02.2012

Postet av Markane IL den 23. Feb 2012

Johannes Thingnes Bø vann VM gull i stafett!

Johannes Thingnes Bø på vinnarlaget i stafett jrVM.

Johannes Thingnes Bø og resten av gullaget i Kontiolahti. Frå venstre: Erling Aalvik, Vetle Sjåstad Christiansen, Johannes Thingnes Bø og Marius Hol. Foto: Ole Kristian Stoltenberg, NSSF

Johannes Thingnes Bø vann VM-gull i stafett for Norge under jr.VM i Kontiolahti i dag. Johannes gjekk andre etappe på det norske juniorlaget som var heile 1 minutt 23 sekund føre sølvvinnar Tsjekkia i mål. Russland kom på tredjeplass berre tidelen etter Tsjekkia. Erling Aalvik, Marius Hol og Vetle Sjastad Christiansen var dei andre løparane på det norske vinnarlaget.

Johannes både skaut godt og gjekk raskt i sporet påsin andre etappe. Han brukte berre eit ekstraskot på å få ned dei ti blinkane. Totalt brukte dei norske løparane ni ekstraskot. Johannes var sikrast på standplass av dei norske med berre eitt ekstraskot på siste skyting.

Neste løp for Johannes Thingnes Bø under jr. VM er alt fredag. Då skal han gå sprint medan søndag er det jaktstart.

Vi gratulerer med VM-gullet!