Obertilliach 1.2.2013:

Postet av Markane IL den 1. Feb 2013

Nytt VM-gull til Johannes Thingnes Bø!!

Johannes Thingnes Bø. Foto: NSF/Jan Gustavsson

Johannes Thingnes Bø vann nok eit VM-gull på dagens stafett. Foto: NSF/Jan Gustavsson.

Det vart på nytt VM-gull til Johannes Thingnes Bø på dagens stafett i junior-VM i Obertilliach. Johannes gjekk siste etappen på stafetten. Han leverte ein flott etappe og sikra gull til det norske laget 14 sekund føre Frankrike som tok sølv. Russland følgde på bronseplass, 50 sekund bak Noreg.

Det norske laget veksla med ei knapp leiing etter at Erling Aalvik gjekk ein god førsteetappe. Håvard Bogetveit gjekk den andre etappen. Han lukkast ikkje heilt med den ståande skytinga og etter to etappar var Noreg på femteplass, 35 sekund etter Frankrike som leia på dette tidspunktet. Vegard Bjørn Gjermundshaug gjekk på nytt Noreg fram i tet på sin tredjeetappe. Dermed gjekk Johannes ut på ankeretappen med ei leiing på Frankrike og Russland. Han gjorde ein god etappe både på standplass og i løypa. Dermed var gullet til Norge sikra!

Johannes Thingnes Bø har dermed to gull og ein sølv i løpet av junior-VM i Obertilliach. Ein flott prestasjon!

Vi gratulerer med nok eit VM-gull!