Sport1 Ytreeide 23.10.2013:

Postet av Markane IL den 18. Okt 2013

Klubbkveld/handlekveld på Sport 1 Ytre-Eide Sport AS

onsdag 23.10 kl.1800-2100.

Markane IL har i samarbeid med Sport 1 Ytre-Eide fått til en klubbkveld hjå Ytre-Eide onsdag 23. oktober kl 18.00-21.00. (Butikken er stengt mellom 17.00-18.00)

Craft-logo

Markane IL har bestemt seg for ny klubbdrakt i merket Craft.

På klubbkvelden vert det gitt 30 % rabatt på all bekledning fra Craft. Her er bekledning i fleire prisklassar og alt fra superundertøy, hanskar, luer, konkurransedressar, overtrekksdressar m.m.

I tillegg til dette får alle medlemar i MIL 30 % på følgjande skiutstyr denne kvelden:

Fisher skiutstyr og stavar

Madshus skiutstyr

Swix og Rode skismurning

Alpina og Salomon skisko

På handlekvelden vil det også vere ein representant for Fisher tilstades og det blir då høve for å få målt ut riktig spenn på ski og elles få hjelp og svar på ting de lurer på. Craft og Rode vil også trulig ha representantar tilstede i butikken.

Hugs at det nærmar seg fort jul no så her har de sjansen til å gjere unna nokre julegåver og samtidig gjere ein god handel på varer som de kanskje må kjøpe uansett !

Velkommen til Klubbkveld onsdag kl 18.00-21.00

logo sport1 Ytre-Eide