Östersund 24.11.2013:

Postet av Markane IL den 24. Nov 2013

2.plass i mixstafett med Tarjei Bø på ankeretappen

Tarjei Bø. Foto: FjordingenVerdscupsesongen i skiskyting er i gong. Under mixstafetten i Östersund vart det andreplass til det norske laget med Tarjei Bø på ankeretappen.

Det norske laget kom skeivt ut då Tora Berger fekk ein strafferunde på den første skytinga. Synnøve Solemdal og Vetle Sjåstad Christensen gjekk andre- og tredjeetappe. Dei gjekk det norske laget innatt i tetkampen etter å ha kome seg gjennom etappane med brukbar skyting i vanskeleg vindforhold. Tarjei gjekk ut på sin etappe på ein tredjeplass, 10 sekund etter Tsjekkia. Frankrike leia på dette tidspunktet suverent. Men med heilsprekk og tre strafferundar for Frankrike på siste skyting var det på nytt spenning om førsteplassen. Tsjekkaren Ondrej Moravec brukte ein ekstraskot mindre enn Tarjei på siste skyting og gjekk dermed ut på sisterunden med ei leiing på 10 sek. Denne leiinga heldt heilt til mål. Tarjei sikra det norske laget andreplassen medan Frankrike vart nummer tre.