Sølv til stafettlaget på HL skiskyting

Postet av Markane IL den 11. Mar 2018

Gunn Kristi Tvinnereim, Maren Hjelmeset Kirkeeide og Emilie Flo Stavik gjekk inn til sølv på stafetten i J15-16 under Hovudlandsrennet. Foto: Nordfjord Team

Det vart ein svært spennande stafett under hovudlandsrennet i skiskyting søndag. I klassen jenter 15-16 år vart det spurtoppgjer mellom Sogn og Fjordane og Rogaland om gullet.

Emilie Flo Stavik gjekk ut som tredjemann på den siste etappen etter at Maren Hjelmeset Kirkeeide og Gunn Kristi Tvinnereim hadde lagt eit godt grunnlag på sine etappar. Ho gjekk eit kjempeløp og avanserte til sølvplass, 20 sekund bak Rogaland, ut frå siste skyting.  Emilie kom opp i ryggen på Rogaland og Herborg Idland på veg inn på stadion. Dessverre vart  Idland eit lite knepp for sterk på oppløpet, men ein flott sølvmedalje vart det til jentene frå Sogn og Fjordane.

Også 2. laget gjekk ein svært god stafett og sikra premieplass som 7. lag i mål. På dette laget gjekk Hedda Garlid Hilde, Ingrid Heggen og Turi Lise Totland.

Det vart også medalje til gutelaget i klasse G15-16. Dei gjekk inn til bronse. På dette laget gjekk Bendik Vereide, Magnus Skeide Bakke, Lasse Flo Bødal og Oskar Guddal Breivik. I G15 kom Sogn og Fjordane sitt lag på ein 10.plass. På laget gjekk Patrick Isene, Hallvard Engeset Woldsund, Tord Sølvberg og Sondre Roset.

Fleire lokale resultat:

Normaldistanse: